HTML

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie First Birthday tickers

mundzug

Napló rólunk, hogy ne kelljen mindent szóban elmondani...

Friss topikok

  • cirip: és milyen szép kis takarója van a legkisebb Bordának :) (2012.01.31. 20:23) Levegőzés
  • szöszmöszke: Köszönjük szépen! Tegnap jöttünk haza, mindketten jól vagyunk. Lassan készülnek majd további Berci... (2012.01.05. 11:38) Berci, 2012.01.01. 11:05
  • WineSongAceHorse: A második képhez tartozó szöveg eredetileg: Bíró sporttárs! Ez legalább másfél méteres les volt, a... (2011.12.12. 20:10) Foci Marciéknál
  • szöszmöszke: Ügyes vagy! Én bár értettem a szavakat, nem tudtam kitalálni segítség nélkül. :) (2011.10.26. 14:12) Bendus és a német
  • tollseprű: Halihó! Szuper helyen laktok! :) Nálatok már karnevál van? :) (2011.02.09. 22:42) Iskolahívogató

Linkblog

GA

Kalóz torta

2009.01.23. 19:53 szöszmöszke

Bendus kitalálta, hogy készítsük el azt a tortát, amit a Sharky kapitányos újságjában olvasott. Mivel éppenséggel minden volt hozzá itthon és nem is tűnt túl bonyolultnak, nekiláttunk. A tésztát egy kerek formában sütöttük meg, így a leeső részeket simán el lehetett kóstolgatni a díszítés alatt. Ez az egyik hatalmas előnye ennek az édességnek, a másik, pedig az, hogy a fiú gyermekek lelkesen díszítik fel "ágyúkkal", "kötélcsomókkal" és "kalózokkal". :) A hajó legénységét egyébként egy regimentnyi gumimaci alakítja nagyon élethűen. 


 
 Hm, ez az ágyú nagyon jól mutat itt!
 Most már jöhet a parti őrség.

 A gyerekszobából a következő hallatszik e pillanatban: "Jaj, de mérges vagyok. Nem érdemli meg. A mama nem érdemli meg a holnapi meglepit az óvódából"  S miért kaptam ezt a kemény kritikát egyetlen gyermekemtől, mert egy egész délutános együtt játszás után, leültem a gép elé és nem rohanok szórakoztatni őuraságát. Azért szerencse, hogy holnap szombat és amúgy sem kapnék meglepit tőle. Ma egyébként az apukája volt soros a meglepetés kapásban. Bendus leírta neki egy lapra, azt hogy: PAPA. Ez, a mi ceruza undoros gyermekünktől igazi hőstett.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mundzug.blog.hu/api/trackback/id/tr76898348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prodanmarta 2009.01.24. 17:25:14

Hú, de körülményesen lehet itt most kommentet hagyni. Regisztrálni kellett, meg ilyesmi. :)
A torta nagyon vagány, Bendusnak igazán nem lehet panasza rád. :) S látom, nektek is megvan még a karácsonyfa...

szöszmöszke 2009.01.25. 11:10:40

Igen, sajnos ezt most vezette be a blog.hu , Szerintem ilyen kis blogoknál, mint a miénk ez felesleges hepciáskodás. Köszönjük a dícséretet. A karácsonyfát ma sajnos lebontjuk :( , mert 29-én viszik el utoljára a kirakott fákat ingyen. Én is úgy szeretem, ha még sokáig marad.

tollseprű 2009.02.02. 11:05:54

Nagyon csinos kis torta! :)
(Vettetek fotómasinát? :))

szöszmöszke 2009.02.04. 14:05:47

Köszönjük szépen a dicséretet! Bendus is nagyon elégedett volt a művével.
Nem vettünk, csak elemet raktam a régibe és ha vaku-s képet kell csinálni, akkor előszedem. Sajnos egy kicsit rossz már a masina és nagy elemzabáló lett, ezért ha a fényviszonyok megengedik még mindig a telefont használom inkább.
süti beállítások módosítása