HTML

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie First Birthday tickers

mundzug

Napló rólunk, hogy ne kelljen mindent szóban elmondani...

Friss topikok

  • cirip: és milyen szép kis takarója van a legkisebb Bordának :) (2012.01.31. 20:23) Levegőzés
  • szöszmöszke: Köszönjük szépen! Tegnap jöttünk haza, mindketten jól vagyunk. Lassan készülnek majd további Berci... (2012.01.05. 11:38) Berci, 2012.01.01. 11:05
  • WineSongAceHorse: A második képhez tartozó szöveg eredetileg: Bíró sporttárs! Ez legalább másfél méteres les volt, a... (2011.12.12. 20:10) Foci Marciéknál
  • szöszmöszke: Ügyes vagy! Én bár értettem a szavakat, nem tudtam kitalálni segítség nélkül. :) (2011.10.26. 14:12) Bendus és a német
  • tollseprű: Halihó! Szuper helyen laktok! :) Nálatok már karnevál van? :) (2011.02.09. 22:42) Iskolahívogató

Linkblog

GA

Vízhelyzet

2008.09.11. 11:36 szöszmöszke

Most megszakítjuk a beszámolót Györgyiék látogatásáról, hogy tudósítsunk a vízhelyzetről. Ott kezdődőtt, hogy vasárnap testületileg elvonultunk Kláráékhoz egy kis háznézőbe meg sütizőbe (most is nagyon finomakat kaptunk: marcipános-sárgabarackosat és almásat). Jól eltelt a vasárnap délután, beszélgettünk és sétáltunk. Meg persze játszótereztünk is, ahol a gyerekek lógtak. Bendusunk hozta az újabban szokott zsémbes formáját, de ettől eltekintve kellemes hangultban voltunk, nem is sejtve, hogy otthon már gyűlnek az esőfellegek felettünk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Az időjárásjelentés a hétvégére esőt jósolt, de ki gondolta volna, hogy ez a lakáson belülre vonatkozik, kint ugyanis semmi csapadék nem volt. A konyhánkban viszont massziv eső várt minket. Megkezdődőtt a rohangálás. Csengettem a fenti lakásban, de semmi mozgás, ellenben erős vízcsobogás hallatszott ki. Telefonáltam az illetékes szerviznek, ott a fiatalember, azt tanácsolta, hogy hívjak rendőrőket, mert neki nincs kulcsa fenti lakáshoz, így aztán semmit nem tud tenni. Aztán megegyeztünk, hogy még egyszer csengetek fent és utána újra felhívom. Felmentem. Csengettem, senki nem nyitott ajtót, gondoltam újítok és becsengettem a szomszédba is. Egy öreg néni nyitott ajtót, aki nagyon megörült nekem, mivel betegsége miatt nem tud kimozdulni a lakásból, így kevesett tud beszélgetni. Az első percekben kiderült a lényeg, hogy a lakás három hónapja üres, de utána még jó fél órát mesélt nekem a néni. Megmutatta az unokái képét, beszélt a sógornőjéről, aki a városházán dolgozik, meg adott tanácsokat is, hogy kérjünk cserelakást, meg személyesen menjek a Vebowaghoz panaszt tenni, stb.. Nagyon aranyos volt, csak hát én már mentem volna intézkedni. Valamiért a szervizes is újított és úgy döntött magában mégis csak eljön. Mikor  kijöttem a nénitől, pont akkora meg is érkezett. Aztán együtt rohangáltunk a ház alagsorában, keresve az elzáró csapot jó fél órán át. Végül nem lett meg, de helyette került lakáskulcs a házmestertől és így bejutva a fenti lakásba elzárhatta a vízet. Majd lefényképezett mindent és elment megjegyezve, hogy holnap jön a falszárító cég és kiszárítják a falunkat.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mundzug.blog.hu/api/trackback/id/tr100658437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása